robert broekman

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

robert broekman

Berichtdoor robertbroekman » 31 jul 2020, 08:47

hoi ik ben een her instapper uit lang vervlogen tijden en ben van 1958. ik woonde in utrecht en had een skyline basisbak waarmee ik in en om utrecht kon tokkelen. voor het afstandgebeuren gebruikte ik een lafayette bak 4x 120 kanalen het wattage weet ik niet meer maar de lineair die er aan hing was pittig. ik ben ermee gestopt toen ik ging trouwen 18 jaar was ik toen. ondertussen gescheiden en een nieuwe vrouw gekregen. ik woon niet meer in utrecht maar ben verhuist naar mijdrecht. gezien het feit dat ik mijn hobby's moet aanpassen vanwege mijn gezondheid en rustiger aan moet doen heb ik het luisteren en zenden als dit nog kan weer opgepakt. luisteren vind ik nog steeds leuk op korte midden en lange golf en naar alle signalen die er zijn. ben ook met rtlsdr bezig. mijn ouwe troep heb ik tevoorschijn gehaald en weer opgesteld en zo waar mogelijk aan de praat gekregen. ben nog niet helemaal tevreden maar dat komt nog wel. hoop dat er ook mensen uit mijdrecht en omgeving zijn dat zou leuk zijn. voor het luisteren/zenden heb ik een kenwood R1000/TS440S/Albrecht Wellbrook antenne en Dipool met rotor.
robertbroekman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 31 jul 2020, 08:13

Re: robert broekman

Berichtdoor Wimpie » 31 jul 2020, 22:21

Heb jij recentelijk toevallig iemand in Maarssen gesproken (wellicht eerst via de CBrepeater (WRLP) en daarna rechtstreeks)? Zo ja, dan heb jij mijn vader gesproken!
Wimpie
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 758
Geregistreerd: 28 nov 2014, 23:00
Woonplaats: Maarssen

Re: robert broekman

Berichtdoor Erik » 01 aug 2020, 09:12

Welkom op het forum.
Leuk te lezen dat je na al die jaren weer begonnen bent met de hobby. :D

Greetz, Erik
Afbeelding
Avatar gebruiker
Erik
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 496
Geregistreerd: 20 jul 2008, 22:25
Woonplaats: Zuid Nederstad in Wereldland

Re: robert broekman

Berichtdoor robertbroekman » 13 aug 2020, 13:28

Wimpie schreef:Heb jij recentelijk toevallig iemand in Maarssen gesproken (wellicht eerst via de CBrepeater (WRLP) en daarna rechtstreeks)? Zo ja, dan heb jij mijn vader gesproken!

nee dat ben ik niet geweest
robertbroekman
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 31 jul 2020, 08:13

Re: robert broekman

Berichtdoor Wimpie » 13 aug 2020, 13:34

Dan zit er nog een CB'er bij je in de buurt die uit de omgeving utrecht kwam. Heb jij/jullie een huiskanaal (zoals 31 voor Utrecht en 35 voor Hilversum)?

Ik kan momenteel de WRLP repeater wel ontvangen (via Harmelen), maar ik kom er niet meer op binnen (voorheen kwam ik binnen op ontvanger IJsselstein/Nieuwegein). Teamspeak is nog de enige optie op dit moment (of in de auto stappen en een eindje rijden.
Wimpie
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 758
Geregistreerd: 28 nov 2014, 23:00
Woonplaats: Maarssen


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten