Roco

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Roco

Berichtdoor Roco » 08 nov 2022, 17:36

Hallo
Ik ben Ronald en woon in Overijssel.
Heel vroeger deed ik studie zendamateur ( 16 jaar) in Emmen en liep mee met de grote jongens en mocht de bijeenkomsten bijwonen. Maar na verhuizing naar een dorpje verzandde dit helaas. Ik had destijds een mooie Trio ontvanger en een WS 19 set.
Na mijn pensionering had ik weer zin in uitluisteren, kocht een leuke ontvanger en begon oude radio's met korte golf te restaureren. ( meestal condensatoren vervangen was genoeg) Weet momenteel niet of ik de studie weer oppak, maar vandaag de dag mag je wel legaal zenden op de 27 MC. Das een mooi begin, ook al merk ik soms dat zendamateurs in die richting minder toeschietelijker zijn dan vroeger/ik dacht.
Maar ik ga voorlopig voor het plezier. Hier mijn plekje
Afbeelding
Roco
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 08 nov 2022, 00:55

Re: Roco

Berichtdoor Wimpie » 08 nov 2022, 23:13

Welkom op het forum. CB is wat minder aan het worden (storing), maar zo af en toe komen er nog liefhebbers bij.

Het is trouwens best handig om eventueel je Novice registratie te hebben. Mocht je jezelf er nog niet in hebben verdiept, dan is het aan te raden. De stof voor Novice is een stuk eenvoudiger dan die voor de Full registratie (de vroegere theorie voor A, B of C). Een Novice registratie verloopt nooit (zolang je jaarlijks betaalt natuurlijk).
Wimpie
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 758
Geregistreerd: 28 nov 2014, 23:00
Woonplaats: Maarssen


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron