ook ik ben aan de beurt

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor neophron » 25 okt 2011, 20:37

zoals ik in me andere topic al zei, ook nog even netjes voorstellen... dat hoort er ook bij.
ik ben Jeroen, 27 en ik woon in het midden van het land...
voor me werk zit ik veel in de auto, en daarom vond ik het wel een leuk idee om weer te beginnen met 27mc...
dagelijks ben ik toch ruim 3 a 4 uur onderweg, en dan zit ik altijd alleen dus waarom niet een bakkie monteren en eens kijken of er nog meer van die figuren zijn zoals ik :D
lang, heel lang geleden heb ik dit op scouting voor het eerst meegemaakt, met jamboree's verbinding maken met andere scouting clubs, heel ver weg, over vele zeeen heen...geen idee meer wie we toen te pakken hadden maar ik vond het indrukwekkend.

ik ben eigenlijk altijd wel geboeid gebleven maar nooit de stap genomen om er als volwasene weer opnieuw mee aan de slag te gaan.
zoals gezegd wil ik dus beginnen met een bakkie in me auto, en wie weet waar het schip strand...
dus hier aangemeld, via google gevonden en me eerste topic reeds aangemaakt in het algemene forum : viewtopic.php?f=6&t=6975
grt,
Jeroen
neophron
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor Astratimd » 25 okt 2011, 23:08

Zeker doen!
Het probleem is wel dat als je onderweg bent, je meestal alleen tegen truckers kan praten.
En meestal hebben die geen verstand van signalen enz :D Dus das vooral zever verkopen :mrgreen:
Ik hou er gewoon van om onderweg wat te luisteren :wink:
Astratimd
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 26 okt 2011, 06:09

Welkom op hét CBforum Jeroen.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor Hét Drentse Station » 26 okt 2011, 08:37

Welkom Jeroen !
Hét Drentse Station
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor pdj10 » 26 okt 2011, 11:11

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor lama » 31 okt 2011, 02:40

welkom jeroen
lama
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor rob kenwood » 11 nov 2011, 09:08

Astratimd schreef:Zeker doen!
Het probleem is wel dat als je onderweg bent, je meestal alleen tegen truckers kan praten.
En meestal hebben die geen verstand van signalen enz :D Dus das vooral zever verkopen :mrgreen:
Ik hou er gewoon van om onderweg wat te luisteren :wink:


gelukkig ben ik een van die vrachtwagenchauffeurs die alleen onzin verkoopt! best jammer astratimd dat je zo over ons denkt!


maareh jeroen welkom op het forum hoor en have fun met je bakkie in de auto
rob kenwood
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor Astratimd » 14 nov 2011, 10:01

rob kenwood schreef:
gelukkig ben ik een van die vrachtwagenchauffeurs die alleen onzin verkoopt! best jammer astratimd dat je zo over ons denkt!


maareh jeroen welkom op het forum hoor en have fun met je bakkie in de auto


Daar is helemaal niets slecht mee gezegd! :wink: :(
Ik durf mezelf ook profileren als grote zeveraar :mrgreen:
Misschien heb ik dat verkeerd laten overkomen, maar ik bedoel hier echt niet "onzin" mee!
Ik meng me nogal vaak met truckers en de meesten gebruiken de cb hier nog steeds om gewoon de tijd te doden of om eens een collega te groeten
En ik wil ook niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar het merendeel (vooral degenen die niet op dit forum zitten) weten niet eens wat swr is of hoe ze dit moeten regelen :oops:

Bij deze dus een rechtzetting :wink: Want zonder de truckers was de cb band (toch hier in belgie) al grotendeels dood geweest :D
Astratimd
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor nobel » 14 nov 2011, 17:25

welkom beste jeroen terug tokkelen zoals vroeger ( was het maar waar )
grts 73 nobel
nobel
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor Ray19LV1979 » 17 nov 2011, 22:56

Hallo

Ik zit ook veel in de auto, ik heb bijna altijd de triple 5 aan staan.

Dat is ook erg leuk.

Best 73's

Ray 19LV1979
Ray19LV1979
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor rob kenwood » 13 dec 2011, 22:51

:wink: :wink:
Astratimd schreef:
rob kenwood schreef:
gelukkig ben ik een van die vrachtwagenchauffeurs die alleen onzin verkoopt! best jammer astratimd dat je zo over ons denkt!


maareh jeroen welkom op het forum hoor en have fun met je bakkie in de auto


Daar is helemaal niets slecht mee gezegd! :wink: :(
Ik durf mezelf ook profileren als grote zeveraar :mrgreen:
Misschien heb ik dat verkeerd laten overkomen, maar ik bedoel hier echt niet "onzin" mee!
Ik meng me nogal vaak met truckers en de meesten gebruiken de cb hier nog steeds om gewoon de tijd te doden of om eens een collega te groeten
En ik wil ook niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar het merendeel (vooral degenen die niet op dit forum zitten) weten niet eens wat swr is of hoe ze dit moeten regelen :oops:

Bij deze dus een rechtzetting :wink: Want zonder de truckers was de cb band (toch hier in belgie) al grotendeels dood geweest :D



gelukkig dan maar!! :wink: :wink:
rob kenwood
 

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor plientjebr » 13 dec 2011, 23:22

ik bedoel het niet lullig hoor, maar wat en gedoe zeg.Sluit zon ding gewoon weer aan. Ik ben als kind ook begonnen met 27mc en ben nu (hopelijk) volwassen, nog steeds met 27mc bezig. Zet dat ding in je auto en als je in de buurt van Kropswolde bent geef je een gil, het heeft allemaal niks met leeftijd te maken hoor, wat je leuk vindt moet je doen. Ik heb altijd een porto bij me en ben regelmatig in alle delen van nederland en daar spreek ik echt niet alleen truckers hoor. Gewoon aansluiten en genieten. Goh, wat een wijsheid op deze avond......groetjes.....pauline
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: ook ik ben aan de beurt

Berichtdoor plientjebr » 13 dec 2011, 23:25

nog even een berichtje..... met truckers is het ook heel leuk babbelen hoor! Ik kan me nog herinneren dat ik in Petten woonde en iedere ochtend om een uur of 4 met truckchauffeurs (schrijf ik dit goed?) praatte. Ik was toen een jaar of 15 en leuk dat dat was. Misschien is er nog iemand die dit zich kan herinneren???? Vrachtwagenchauffeurs bedoel ik dan..... ? pauline
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten