Even voorstellen

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Even voorstellen

Berichtdoor Babbelrondje » 27 maart 2012, 19:56

Hallo allemaal

Wij zijn Pascal en Jaap en wonen in de Prov. Zeeland. We zijn beide al een hele tijd besmet met het 27mc virus.
Wij zijn alle twee lid van de WRC DX GROUP. Omdat het op de 27mc hier in de omgeving ook wat stiller is geworden hebben we besloten om dat weer eens op peil te brengen. Op zondagochtend is de koffieleut ronde alweer een tijdje on the air en sinds November op woensdagavond om 19.30 zijn we de babbelronde gestart. De rondes zijn beide via teamspeak3 en FRN te beluisteren tevens als je wil kan je jezelf ook inmelden maar dit is niet verplicht.

Op teamspeak 3 zijn we live te volgen in de WRC live room en op FRN in de world Room en uiteraard ook op de 27mc op kanaal 24.

We hebben ook een website google maar eens op babbelrondje.

We hopen hier op het forum nog wijzer te worden maar zo te lezen gaat dat wel lukken.

Gr. Jaap en Pascal
Prov. Zeeland
Babbelrondje
 

Re: Even voorstellen

Berichtdoor plientjebr » 28 maart 2012, 10:30

Van harte welkom!!!!
Groetjes van Pauline uit Kropswolde.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Even voorstellen

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 28 maart 2012, 12:27

Welkom heren op dit forum ,leuk dat de koffie ronde ook weer op FRN is volgen is. Hopelijk komen er ook weer meer cb gateway's bij .

:idea: FRN http://www.freeradionetwork.nl/
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Even voorstellen

Berichtdoor pdj10 » 28 maart 2012, 13:18

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Remco Rozenburg » 28 maart 2012, 13:29

Welkom hier!
We zullen eens gaan luisteren op de woensdagavond, leuk!
Volgens mij heb ik jullie onlangs nog gesproken (zat toen ook een station uit Wemeldinge bij?)..ik was mobiel in Rozenburg / Hoek van Holland.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Even voorstellen

Berichtdoor peter stardust » 28 maart 2012, 13:47

ook welkom vanuit westdorpe.
ook ik zit veel eenzaam hier in zeeuws vlaanderen, ik heb de moed opgegeven dat ik lokaal [ zeeland kan werken ] een enkele keer met terneuzen of vogelwaarde. Ik ben al 43 jaar actief op de 11mtr, waarvan 8 jaar vanuit Westdorpe.
vandaar staat de antenne altijd richting west, oost of zuid. ik ben nu 2 weken lid van wrc . nummer is 16wrc058. Ik woon tenslotte op de grens met B en werk daar wel erg veel vaak tot in Frankrijk toe. Aan mijn materiaal kan het niet liggen, dat is meer dan up to date. 3 el F-yagi, imax en diverse nieuwe bakken in export uitvoering met alle toeters en bellen en indien nodig wat extra. Ik ben iedere avond te vinden op T5 ssb, k 38,34 fm van 19.00ur tot 20.30.
Gr. peter stardust
Inverted V + 2 el homemade Beam 12mtr NAP. rotor=hygain .Midland 8001, President madison.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Babbelrondje » 28 maart 2012, 19:04

Hé hallo allemaal

Bedankt voor de bloemen. we doen ons best en van DX'en zijn we ook niet vies natuurlijk. Onze call's op 11 meter zijn de 19WRC575 en de 19WRC021. Ook onze vrouwen zijn lid en dit zijn de 19WRC576 Debbie en de 19WRC022 Hanny. Je kan ze beter maar lid maken want dan hebben ze het gevoel dat ze hobby met je delen.

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties.


Gr. Pascal en Jaap


:D
Babbelrondje
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron