Telefoonband op een George

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Re:

Berichtdoor celicafreak » 07 dec 2007, 21:44

ricoboy schreef:oei er is eigenlijk dan toch nog wel een vraag die ik niet weet van de president george wat houd het knopje van hf cut in als ik dit aan zet dan hoor ik mensen in een doffe modelatie praten zet ik hem weer uit dan is het weer goed wat houd dat in mvg:Riccardo


rico handleiding......................


grt lol
celicafreak
 

Berichtdoor Thijs » 07 dec 2007, 22:15

13) HI-CUT
Onderdrukking van HF-storing hoge frequenties.
Bij indrukken van deze toets verschijnt Hi-cut op het display (ingeschakeld).
Opnieuw de toets indrukken en Hi-Cut verdwijnt (uitgeschakeld).


Uit de gebruiksaanwijzing voor alle duidelijkheid. :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4481
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Macgyver » 14 dec 2007, 17:49

hallo iedereen ik wilde even zeggen dat ik alles dan bijna voorzien ben met dingen op de president george!

ik heb achter in zitten antenne kabel en mijn s-meter k-sm-4 en een 27mc speakertje nu kan er nog een ding bij een pa-speaker die ik niet heb ik heb dit bij vraag en aanbod gezet want anders word het hier weer weg gehaald van deze rij mvg:Riccardo.

en ik heb ook nog een president lincoln zit ook een antenne kabel in en verder niks er kan volgens mij alleen een 27mc speaker op er zit geen aansluiting voor een s-meter op! wel jammer maar oke op de president george waar de s-meter op zit vind ik ook wel genoeg :lol: mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Bimmer » 14 dec 2007, 18:14

met een kleine modificatie kan je ook op je lincoln een s-meter uitgang maken...

Je kan er ook nog eens een seinsleutel aan hangen (niet dat je dr wat mee doet, maar leuk)

goed kwartiertje werk...
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 14 dec 2007, 18:38

hallo bimmer ja daar heb je gelijk in daar had ik even niet aan gedacht dat er een cell call blokje in zit er zitten 2 ijzer draadjes bij elkaar gemaakt voor het geluid van het boxje wat in de lincoln zit en idd ja ik kan er nog een sein sleutel bij doen maar volgens mij was dat wel veel werk je moest dacht ik een sein sleutel hebben en die sein sleutel moet je weer door verbinden met het boxje wat r in de lincoln zit en dan moet er in de lincoln ook nog een sein apparaatje of zo in zitten als ik dat er niet in heb zitten kan ik dat niet doen ik weet er verder ook niet veel van wat er in de bak moet zitten om dingen te kunnen doen en met een s-meter zo als de k-sm-4 dan zou je de plug er af moetten knippen links en rechts moetten strippen en dan de lincoln open maken en een nummer op zoekken en dan een draadje los soldeeren of zo en die er weer aan maar dit heb ik veel gelzen op forum,s en er zijn mensen die dat hebben geprobeerd maar die toen problemen er mee kregen dat als dat ding er weer uit wouden hebben dat er dan iets raar,s reageerde of zo dus ja dat doe ik liever niet of iemand met ervaaren moet dit voor mij willen doen maar ja ik vind een s-meter aan een bak wel genoeg het is toch maar voor thuis gebruik voor te kijken hoe iemand bij me binnen komt mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Bimmer » 14 dec 2007, 19:13

Heb bij mijn eigen Lincoln deze mod zelf uitgevoerd omdat ik ermee wilde vossen. Geen problemen met uitlezing van de meter, ook niet wanneer de externe meter er niet op aangesloten zat.

Bij mij werkte het iig perfect...maarja, nu vos ik weer met een George... zo blijf je bezig...
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 14 dec 2007, 21:03

ja idd ja ik gebruik voor thuis ook meer me president george met alles er op en er aan en heb ook die lincoln staan maar die gebruik ik weining ik heber vandaag een automatiche antenne schakelaar tussen gezet nu kan ik automatich schakenlen tussen 2 bakken wel leuk mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Re:

Berichtdoor uniden2830 » 29 jan 2008, 01:17

Dirk schreef:kijk dat is duidelijke taal...die kende ik nog niet. Ik hoop dat er geen kinderen onder de 18 op het forum zitten ? :oops:


dit kennen kinderen van een jaar of 14 al hoor
heb er zo een hier thuis,ze weten meer afkortingen als jij en ik.
waar wij een hele dag over na moeten denken weten zij allang
uniden2830
 

Vorige

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 70 gasten