jackson 2 of evt george kopen in luxemburg .. ??

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

jackson 2 of evt george kopen in luxemburg .. ??

Berichtdoor messentrekker » 23 apr 2008, 20:59

goede morgen avond of wanneer je dit ook leest ,


meteen maar vragen .......ik ga aankomende week een flinke rit maken oa door luxemburg en frankrijk en waarschijnlijk nog wat verder
nu weet ik in luxemburg een winkel waar ik ong 3 jaar geleden geweest ben en daar werden meerdere merken cb radio's verkocht waaronder ook president
ik wil waarschijnlijk daar een george aanschaffen ( die schijnen daar nog wel op voorraad te zijn, of nooit uitverkocht geraakt ) of anders een jack 2 maar is dit buiten het prijsverschil onverstandig om te doen ?
ivm garantie maakt me niet zoveel uit , maar moet ik die bak dan eerst weer ombouwen na nederlandse normen ??


mng roy
messentrekker
 

Re: jackson 2 of evt george kopen in luxemburg .. ??

Berichtdoor Columbus » 23 apr 2008, 21:55

...beide transcievers mag je in NL als je geen zendmachtiging hebt al niet gebruiksklaar hebben staan, dus ombouwen (naar wat dan?) heeft geen zin.

...als je hem niet gebruiksklaar hebt staan dan maakt het niet uit: dan mag je iedere willekeurige zender in huis hebben. (in NL, in Belgie is dat anders!)
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: jackson 2 of evt george kopen in luxemburg .. ??

Berichtdoor Tokkelkearl » 23 apr 2008, 22:14

Q en Q
Laatst bijgewerkt door Tokkelkearl op 29 nov 2011, 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Tokkelkearl
 

Re: jackson 2 of evt george kopen in luxemburg .. ??

Berichtdoor beemer320i » 23 apr 2008, 22:22

Klopt,george mag je gewoon hebben en jackson ook,hetzij 40kanalen natuurlijk
beemer320i
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 85 gasten