Telefoonband op een George

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Re: vraag over president george

Berichtdoor Macgyver » 03 dec 2007, 19:37

uhhh ja dat word moeilijk het gaat er om dat mijn president george niet aangeeft dat hij 1op1 staat van de swr hij geeft 3blokjes aan bij de swr maar ik heb wel de swr ingesteld op de george zelf en als ik de antenne in de lincoln doe dan de swr instellen maar daar geeft ie dan geen blokjes weer bij swr ik weet niet of het zo wat beter is mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Thijs » 03 dec 2007, 19:46

begin eens met een paar . en ,'s
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4481
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor beemer320i » 03 dec 2007, 20:37

Thijs schreef:begin eens met een paar . en ,'s


Goede tip Thijs.is wel zo makkelijk.

Koop een externe swr meter,ben je van het afleesprobleem af.
Op wat voor bak je de swr hebt afgesteld maakt niet veel uit,wel op welke frequentie en afhankelijk van de bak hoeveel watt erop staat,al zal 4 of 15 watt de zaak niet maken
beemer320i
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 04 dec 2007, 20:33

al weer een vraag :lol:

kan ik eigenlijk de president george met het vermogen in de bak kun je dat met fm,am,usb,lsb voorbeeld ik wil op allemaal fm,am,usb,lsb wil ik 25watt is dat mogenlijk zonder dat de george stuk gaat of erg warm word en zonder dat de swr slecht gaat lopen??? mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor celicafreak » 04 dec 2007, 20:48

bij mijn weten op

FM en AM 10 watt max (zonder linear dan e)

LSB en USB 40 watt max (ook zonder linear dan )


mvg
celicafreak
 

Berichtdoor Columbus » 04 dec 2007, 21:05

......andere eindtor erin branden en zorgen voor wat extra koeling

......en anders inderdaad maar gewoon een kacheltje erachter

......hoe minder gespit in een bak hoe beter inruilbaar als je er weer eens van af wil!
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor celicafreak » 04 dec 2007, 21:18

van de george AFWILLEN....................

daar geloof ik niks van :lol: :lol: :lol: :lol:

grtz
celicafreak
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 04 dec 2007, 21:21

nee idd ik ook niet en ik wil er niet eens van af ik vind hem te mooi om weg te doen zelfs mijn lincoln niet er mag wel wat bij komen :D ik heb trouwens wel een klv400 aangesloten op de george sins kort mvg:Riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Columbus » 04 dec 2007, 21:28

......ik weet het, ik weet het.

......toen de George net uitwas kreeg ik eens bezoek van \"iemand\" die al eerder op bezoek was geweest en een Lincoln en buizenbrander had meegenomen

......hij maar drukken op allemaal knopjes om te kijken of de George misschien op banden kon waar hij meende me gehoord te hebben

......maar de George had ik niet gemodificeerd dus op de George kon ik het niet geweest zijn.

......ik heb maar niet verteld dat hij samen met die twee agenten wel drie keer langs een Lincoln is gelopen die ik een half uur daarvoor had afgekoppeld en opgeruimd

......en ook niet dat een slaapkamer verderop de Jackson van mijn broertje ook gewoon aangesloten was

......lijkt een sterk verhaal, maar is echt zo gebeurd. Dat de eerste keer dat ik gepakt werd de opsporingsambtenaar mijn gegevens noteerde terwijl hij op een stoel zat waaronder 3 gloednieuwe Jacksons lagen die ik uit Duitsland had meegenomen klinkt ook als sterk verhaal maar is werkelijk gebeurd. En ik weet dat er iemand is op dit forum die dat kan bevestigen...
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Berichtdoor peewee » 04 dec 2007, 21:33

Straffe toebak columbus.

Maar zolang de illegale aparatuur niet aangesloten is kan het toch geen kwaad of vergis ik me?



Mvg,
Peewee
peewee
 

Re:

Berichtdoor Hét Drentse Station » 05 dec 2007, 10:11

Columbus schreef:......ik weet het, ik weet het.

......toen de George net uitwas kreeg ik eens bezoek van "iemand" die al eerder op bezoek was geweest en een Lincoln en buizenbrander had meegenomen

......hij maar drukken op allemaal knopjes om te kijken of de George misschien op banden kon waar hij meende me gehoord te hebben

......maar de George had ik niet gemodificeerd dus op de George kon ik het niet geweest zijn.

......ik heb maar niet verteld dat hij samen met die twee agenten wel drie keer langs een Lincoln is gelopen die ik een half uur daarvoor had afgekoppeld en opgeruimd

......en ook niet dat een slaapkamer verderop de Jackson van mijn broertje ook gewoon aangesloten was

......lijkt een sterk verhaal, maar is echt zo gebeurd. Dat de eerste keer dat ik gepakt werd de opsporingsambtenaar mijn gegevens noteerde terwijl hij op een stoel zat waaronder 3 gloednieuwe Jacksons lagen die ik uit Duitsland had meegenomen klinkt ook als sterk verhaal maar is werkelijk gebeurd. En ik weet dat er iemand is op dit forum die dat kan bevestigen...



Ehhh....mijn naam is haas...maar ik kan bovenstaand verhaal wel bevestigen...
Hét Drentse Station
 

Re:

Berichtdoor Hét Drentse Station » 05 dec 2007, 10:14

peewee schreef:Straffe toebak columbus.

Maar zolang de illegale aparatuur niet aangesloten is kan het toch geen kwaad of vergis ik me?


Dit is in 1998/1999 geweest, als ik mij niet vergis Columbus ?, Ook bezit van de apparatuur was toen nog niet toegestaan. Dus ook onaangesloten was een overtreding. Daarbij...Handel in niet goedgekeurde apparatuur is ook niet toegestaan... zie forum bericht "Gepakt ? wat kost dat nou ? " Hierin zit een link naar de kosten voor het handelen in illegale apparatuur...


Mvg,
Peewee
Hét Drentse Station
 

Re:

Berichtdoor Hét Drentse Station » 05 dec 2007, 10:20

Columbus schreef:......ik weet het, ik weet het.

......toen de George net uitwas kreeg ik eens bezoek van "iemand" die al eerder op bezoek was geweest en een Lincoln en buizenbrander had meegenomen

......hij maar drukken op allemaal knopjes om te kijken of de George misschien op banden kon waar hij meende me gehoord te hebben

......maar de George had ik niet gemodificeerd dus op de George kon ik het niet geweest zijn.

......ik heb maar niet verteld dat hij samen met die twee agenten wel drie keer langs een Lincoln is gelopen die ik een half uur daarvoor had afgekoppeld en opgeruimd

......en ook niet dat een slaapkamer verderop de Jackson van mijn broertje ook gewoon aangesloten was

......lijkt een sterk verhaal, maar is echt zo gebeurd. Dat de eerste keer dat ik gepakt werd de opsporingsambtenaar mijn gegevens noteerde terwijl hij op een stoel zat waaronder 3 gloednieuwe Jacksons lagen die ik uit Duitsland had meegenomen klinkt ook als sterk verhaal maar is werkelijk gebeurd. En ik weet dat er iemand is op dit forum die dat kan bevestigen...



Overigens vind ik het vervolg van dit verhaal...het telefoontje naar een buurtstation...zeker net zo leuk...maar dit wordt een beetje off topic...
Hét Drentse Station
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 05 dec 2007, 21:47

hallo ik heb een vraagje over de president george er zit een knopje met scan op nu weet ik dat ht voor dat het scant van kan1 tot kan 40 elke keer maar hij scant niet dit doet hij alleen als ik op program druk dan komt er p1 en als ik dan op scan druk gaat ie de p1 scannen maar hij moet scannen van kan1 tot kan40 elke seconde maar dat doet ie niet waarom is dit eigenlijk want als die p1 weg is en ik druk dan scan in blijft het woord scan knipperen op het display iemand enige ervaring hier mee laat het ij dan even weten alvast bedankt mvg:riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor Columbus » 05 dec 2007, 21:49

......hahaha. Goed dat je dat zegt Dirk. Die story was even aan mijn herinnering ontschoten.

......vooral de opmerking aan die AT-ambtenaar die gemaakt werd toen hij in de kledingkast van de dame des huizes aan het snuffelen was, was hilarisch.

.....sorry forumgenoten: dit is even een insiders story. Misschien dat ik het verhaal tzt nog wel eens opp dit forum ga plaatsen want het er zat inderdaad nog een mooi vervolg aan het bezoek van het AT (toen nog RCD)
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

VorigeVolgende

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten