Kanalen george

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Berichtdoor peewee » 26 nov 2007, 19:54

Als de instelling goed is kan je dit zeer eenvoudig testen.

De standaard kanalen is de C band zoals je al zei.

Om naar de hoge kanalen te gaan druk effe op dimmer en als de instellingen goed staan ga je nu naar band D, dit zijn de hoge.
Druk nogmaals op dimmer en je gaat naar E. En zo heb je ook nog F, A en B. Dus 240 kanalen in totaal.

Laat je ook niet vangen met kanalen, eens op band d lopen de kanalen terug van 1 tot 40. Waar 1 dan 41 is en 40 is dan kanaal 80.


Om de bak aan te passen volg de beschrijving zoals aangegeven en geef niet direct op. ik heb de eerste keer ook wel 10 keer geprobeerd.


Succes en hou ons op de hoogte.

Mvg,
Peewee
peewee
 

Re:

Berichtdoor Macgyver » 26 nov 2007, 20:43

hallo ben ik weer oke ik snap het ja van die dimmer wist ik idd en die banden a,b,c,d,e,f alle banden in totaal 240 kan,s idd ik zat dan denk ik anders te denken want ik heb hier ook een president lincoln staan die met hoogere banden van kan1 tot kan50 loopt maar nu weet ik dus dat die president george niet verder loopt van kan1 tot kan50 oke bedankt dus de code werkt wel maar die staat er bij mij dus al in ik kan alleen nog andere dingen doen met die code voor 40kan en 4watt oke heb je trouwens nog meer leuke codes of dingen die je met de george kan doen ik kan het ook nog steeds niet geloven van de george wat ik op internet heb gezien want ik heb een president george gezien op http://www.google.nl en dan afbeeldingen en dan president george in typpen en dan zie je een george met een zwart scherm is dat ook mogenlijk hoe zit dat? en met die telefoon band op de george is dat alleen met een progamma te doen van http://malzev.tripod.com/cb-radio/wingeorg.htm ????
alvast bedankt en ik wacht af op je reactie mvg:riccardo.
Macgyver
 

Berichtdoor beemer320i » 27 nov 2007, 01:09

die foto met dat zwart scherm,is net dezelfde verlichting als op een james zit.wist ik niet dat george die had.
Maar ik denk als je nu zwarte cijfers hebt dat je zo een scherm niet kunt krijgen,omdat je het lichtje wel kunt veranderen,maar de cijfers zullen toch altijd zwart blijven als je enkel het achtergrondlicht veranderd...
beemer320i
 

Berichtdoor Thijs » 27 nov 2007, 01:54

Er is in iedergeval niks mis. Je hebt 6 banden van elk 40 kanalen = 240 kanalen. Wat je op je display ziet klopt.
Wat betreft het vermogen dat zal niet gaan veranderen door een andere code te programeren dat gaat alleen lukken met die mooi grote oude schroeven draaier. En daar zou ik maar niet aan beginnen. Stuk is ie zo repareren duurt ff.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4480
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Macgyver » 27 nov 2007, 11:25

oke bedankt voor de tips mvg:riccardo als er verdere tijd nog codes komen voor het progameren van dingen houd mij dan op de hoogte alvast bedankt mvg:riccardo.
Macgyver
 

Vorige

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten

cron