Gesnapt en/of beboet door Agentschap Telecom?

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Gesnapt en/of beboet door Agentschap Telecom?

Berichtdoor erik_ark » 18 jul 2005, 11:24

<font face="Arial">Wat ik me zo is afvroeg net, worden er eigenlijk wel is mensen, die met bijvoorbeeld een "Export bak" zenden op de frequenties tussen 27.4050 & 27.9999, bezocht en/of beboet door het Agentschap Telecom? En mensen die met een (veel) te hoog vermogen zenden? Of is daar geen "active" controle op, net als op de 3 meterband? Zijn er mensen hier op dit forum die dat wel eens is overkomen? Wat een vragen toch weer, ik hoop dat jullie wat ideetjes hebben [8D]

Groeten Erik</font id="Arial">

<center><font color="blue"><font size="5"><font face="Arial">19MIR036</font id="Arial"></font id="size5"></font id="blue"></center>
erik_ark
 

Berichtdoor Thijs » 18 jul 2005, 11:36

Hoi erik ik heb in geen jaren iets gemerkt van activiteit van het agentschap. een aantal jaar geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde zijn ze keer daar in de buurt geweest na dat er iemand voor stooring had gezorgd. Toen hebben ze nog al wat stations uit de lucht gehaald

<center>
http://www.cbradio.nl
Http://www.cbforum.nl </center>
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor erik_ark » 19 jul 2005, 09:52

Nee ik heb er zelf ook nog niks van gemerkt, voor een paar jaar terug zijn er hier in de buurt ook wel wat uit de lucht gehaald. Maar verder hoor ik er niks van, maar ik was toch wel benieuwd of dat wel is iemand overkomen is hier op dit forum.

<center><font color="blue"><font size="5"><font face="Arial">19MIR036</font id="Arial"></font id="size5"></font id="blue"></center>
erik_ark
 

Berichtdoor Geert24 » 17 jan 2006, 11:59

Veelal is het verraders werk joh..
Effe de andere amateur te grazen nemen...

M'n schoonvader is ter eens uitgehaald...
Hij kwam de trap van toen nog z'n flat oplopen toen
kwam tie twee manne tegen met zijn PLletje onder de arm...

Was verraden door een andere amateur...
Geert24
 

Berichtdoor PUMA » 18 maart 2006, 21:44

En mensen die met een linear werken. . Zijn die wel eens beboet/gepakt door het AT?

M.a.w. wordt er actief op gecontroleerd of alleen maar als er veel klachten van storingen zijn?
Denk er namelijk over om zo'n linear in mijn bus te zetten (+/-25Watt).
PUMA
 

Berichtdoor flevovos » 28 maart 2006, 23:02

Hallo Roland,

Als jij met een lineairtje van 25Watt in je bus rijd zal je niet snel lees nooit beboet worden. Simpel vanwege het feit dat je geen overlast veroorzaakt en ze je daarom ook niet zullen zoeken.
Mocht je nou een algemene verkeerscontrole krijgen dan gaat het anders worden als ze dat ding(etje) tegen komen.
Ik had zelf 200 en zelfs 800 watt aan boord en heb nooit problemen gehad omdat ik ook geen problemen veroorzaakte.. Heb politie en kmar aan de wagen gehad geen probleem.
25 watt? Mijn mening gewoon doen niets aan de hand..
Suk6 met de hobby.

73's
Dennis
flevovos
 

Berichtdoor PUMA » 29 maart 2006, 19:53

FLEVOVOS schreef ooit:

Ik had zelf 200 en zelfs 800 watt aan boord en heb nooit problemen gehad omdat ik ook geen problemen veroorzaakte.. Heb politie en kmar aan de wagen gehad geen probleem.
25 watt? Mijn mening gewoon doen niets aan de hand..


Bedankt voor je reactie. Denk er over om inderdaad een een lineair bij HFES (http://www.hfes.nl) aanteschaffen ( E 27,95 ).
PUMA
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten