Modulatie Lincoln

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Modulatie Lincoln

Berichtdoor Jeroenzie! » 29 jan 2008, 22:13

Hallo!

Sinds een aantal weken ben ik in bezit van een Lincoln die op prima functioneert, echter heb ik een probleem met de modulatie wanneer ik mijn klv400 inschakel

Wanneer ik deze inschakel krijg ik alleen met een voorversterkte sadelta hand & tafelmike een brom in de modulatie die overheerst zet ik de orignele niet voorversterkte handmicrofoon erop is er niets aan de hand! maar als ik de modulatie dicht draai op de voorversterkte microfoon hoor je ook geen brom in de draag golf! nu ben ik met een ferriet kern etc bezig geweest maar allemaal zonder succes

Nu heb ik het een en ander al veranderd hier door de klv400 een meter of 3 van de lincoln af te zetten, alles de aarden noem maar op echter zonder succes


Sluit ik een andere radio aan met de zelfde microfoons en de klv400 op vol vermogen is er niet s aan de hand, het lijkt dus een Lincoln iets te zijn kan iemand mij een tip geven ?

Ik hoor het graag!
Jeroenzie!
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor Columbus » 30 jan 2008, 14:22

ik ben blon.....eh....t?

(reactie aangepast want 'k had de vraag niet goed gelezen)
Laatst bijgewerkt door Columbus op 30 jan 2008, 22:20, in totaal 1 keer bewerkt.
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor Bimmer » 30 jan 2008, 14:26

De KLV is een basisliniair :wink:
Bimmer
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor Jeroenzie! » 30 jan 2008, 22:46

Ja dat de KLV400 een basisapparaat is klopt ja en?
Jeroenzie!
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor Bimmer » 31 jan 2008, 00:56

Ging over een eerdere reactie van Columbus, die hij waarschijnlijk kort na mijn reply wijzigde... snappie!
Bimmer
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor NL1ZZE » 02 feb 2008, 15:01

Jeroenzie! schreef:Hallo!

Nu heb ik het een en ander al veranderd hier door de klv400 een meter of 3 van de lincoln af te zetten, alles de aarden noem maar op echter zonder succes


Sluit ik een andere radio aan met de zelfde microfoons en de klv400 op vol vermogen is er niet s aan de hand, het lijkt dus een Lincoln iets te zijn kan iemand mij een tip geven ?

Ik hoor het graag!


Tja ik denk dat het echte straling is op je microfoon die van je antenne af komt.
Probeer je Lincon / Microfoon iets te verplaatsen.. ik denk dat dat wel iets kan helpen

maar met dezelfde microfoon op de Lincoln ipv andere bak en dan meer storing hebben heeft denk ik te maken dat dat Lincoln er standart al meer vermogen uitgooid dan een 4 watt bakkie.. dus komt er ook meer Power uit je Lineair :)

Martijn..!
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor Uvcfm993 » 03 feb 2008, 11:54

Hmm, Jeroenzie !

Heb je er met die 203 die je van mij gekocht hebt geen problemen mee ??

Heb nog wel een andere (prijzige) oplossing... er staat hier een FT-950 & een mast van 24 meter (jaja, hij staat !) ..mag je ook hebben voor een "leuk" prijsje... haha

Grtz, P.
Uvcfm993
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor zwarte draak en lady » 07 feb 2008, 10:56

is de swr tussen de klv400 en de bak goed ?????? plaats ontstoorder tussen de kabel.....(ferriet) word ook veel toegepast op autoradios die last hebben van een onstekingsstoring............maar denk eerder kabel van de mike sadelta kunnen een goede brom geven met vermogen.....is bekent in het oosten :) wat ik dus uiteindelijk denk.....dat de mikekabel last van inslag krijgt.......probeer het is met een andere mike misschien heb je er wat aan
oja de brom heb je wat sneller bij een lincoln.... omdat, ze schijnen breedbandiger te zijn .........wat je evt ook nog kan proberen te mike kabel te wikkelen met alu folie
zwarte draak en lady
 

Re: Modulatie Lincoln

Berichtdoor 4cilinder » 23 feb 2008, 00:22

je hebt gewoon last zoals ze dat noemen " terugwerking "
plaats maar eens een paarse ringkern bij de ingang van jou cb app.
gewoon het snoer er een aantal malen er door heen halen

73" peter 8)
4cilinder
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten