"on-air" met de Magnum 257!

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

"on-air" met de Magnum 257!

Berichtdoor stef_r » 23 feb 2008, 21:23

Vandaag 'eventjes' 140km (enkele reis) naar Dile gereden om mijn spulletjes op te halen.
Werd er heel hartelijk ontvangen en de koffie smaakt er heerlijk! :mrgreen: 8) :mrgreen:

Op het verlanglijstje stond ook de Magnum 257.
Had ik geluk: Het was de allerlaatste die ze nog hadden en de volgende zending zouden ze niet voor eind april weer verwachten!
Helaas waren er wat problemen met een linear dat ik erbij besteld had, dus die ging niet door.
(Ze hadden drie (!!!) defecte linears ontvangen van de leverancier... Dat verzin je toch niet? :? )
Maar goed de rest van de bestelling, o.a. een Zetagi HP201 en een Sirio TURBO 1000 was er verder dus we konden de lucht in!

Morgen als het zonnetje er door komt ga ik eens lekker in de auto 'friemelen' en het setje netjes inbouwen. (DIN Frame zat er ook bij)

Dus nog eventjes geduld... De plaatjes komen morgen! :lol: 8) :lol:


PS Nog even de eerste indruk:

In één woord GEWELDIG!
Ziet er SUPERSTRAK uit, mischien op het eerste gezicht wat 'simpel' of eenvoudig.
De knoppen vind ik prima aanvoelen; lijkt wel een dun laagje zacht latex of zo overheen te zitten waardoor ze helemaal niet plastic aanvoelen.
Alleen de mike vind ik persoonlijk nogal lichtjes en vooral klein; ligt vind ik niet écht lekker in de hand...
stef_r
 

Re: "on-air" met de Magnum 257!

Berichtdoor PUMA » 24 feb 2008, 00:03

stef_r schreef:. . .De plaatjes komen morgen! :lol: 8) :lol:
...


We zijn nu toch wel echt nieuwsgierig geworden hoor......

Kom maar op met die ''plaatjes''.
PUMA
 

Re: "on-air" met de Magnum 257!

Berichtdoor stef_r » 24 feb 2008, 11:09

Als ik de Magnum straks heb ikgebouwd, zal ik de foto's plaatsen in de rubriek " Foto's van mijn setup"...

Nog heeeeeeel eventjes geduld dus...LOL :mrgreen: 8)
stef_r
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 69 gasten