Nieuw!!! Superstar SS158DX

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor Thijs » 18 okt 2006, 19:53

Klopt ze komen namenlijk uit de Ranger fabriek rollen. Maar dat geld voor wel meer merken (general, Connex, galaxy)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Arthur » 18 okt 2006, 20:39

Thijs schreef:Klopt ze komen namenlijk uit de Ranger fabriek rollen. Maar dat geld voor wel meer merken (general, Connex, galaxy)


liever die fabriek dan waar de Presidentjes uitrollen :D
(sorry voor de enkele uitstervende Lincoln gebruiker hier :P )
Arthur
 

Re:

Berichtdoor BTB » 19 okt 2006, 19:30

Arthur schreef:
Thijs schreef:Klopt ze komen namenlijk uit de Ranger fabriek rollen. Maar dat geld voor wel meer merken (general, Connex, galaxy)


liever die fabriek dan waar de Presidentjes uitrollen :D
(sorry voor de enkele uitstervende Lincoln gebruiker hier :P )


Over de laatste generatie bakken van President ben ik ook niet zo te spreken. Heb hier een zo goed als nieuwe Jackson staan en vind hem toch wat minder dan de grijze Jackson die ik jaren geleden had.
Niet dat de Jackson van nu slecht is, zeker niet, maar gewoon net even wat minder.
En ja Arthur, gebruik nog steeds een Lincoln ( productiejaar 1994 met de MRF477 ) en die werkt als een trein. Heb hem hier kunnen vergelijken met 1 van 2004 en moet zeggen ... toch wel een merkbaar verschil. De ' oude ' Lincoln heeft aanzienlijk minder last van spetteren. Ontvangst is beter, zachte stations zijn op de ' oude ' beter te verstaan en van meerdere andere stations gehoord dat de modulatie ook een stuk duidelijk en helderder is dan op de nieuwe. Dat natuurlijk wel met dezelfde mic uitgetest, een Turner +3.
Laatst ook van een Lincoln kenner gehoord dat er ook een verschil zit in welk land de Lincoln gemaakt is. Dit geldt trouwens voor alle President bakken. Die uit Taiwan zijn het minst goed van kwaliteit.
Goedkopere componenten en electronica.

Maarja alles wordt minder, kijk maar naar Zetagi.
Werd helemaal gek van mijn SWR/PWR meter van die Italianen.
Heb toen gelijk maar een Diamond SX-600n gekocht, en dan zie en voel je het verschil meteen ... veel meer kwaliteit.

Ken je nog herinneren dat ik die Alan 555 had, nieuw gekocht bij Piet. Ook daarmee heb ik veel problemen gehad, spontaan uitvallen, verlopen van frequentie, interne voeding naar de klote.
Is wel netjes gerepareerd, dat dan weer wel.

Koop alleen nog maar spullen die kwaliteit hebben en niet de reputatie hebben ' TRASH ' te maken.

Cya !!!! Bolkie
BTB
 

Berichtdoor Thijs » 02 nov 2006, 22:17

Ze worden onder tussen met blauwe leds verkocht jammer is dat bij de klassiek look horen rode leds! :x
Ze zijn wel degelijk iets anders dan de voorgangers deze hebben een uitschakelbare rogerbeep en Talkback en 2x zoveel kanalen.
Verders niks nieuws onder de zon
Afbeelding
SuperStar SS-158EDX (M)
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Arthur » 03 nov 2006, 00:09

Thijs schreef:Ze worden onder tussen met blauwe leds verkocht jammer is dat bij de klassiek look horen rode leds! :x
Ze zijn wel degelijk iets anders dan de voorgangers deze hebben een uitschakelbare rogerbeep en Talkback en 2x zoveel kanalen.
Verders niks nieuws onder de zon
Afbeelding
SuperStar SS-158EDX (M)


we zijn hollanders he, dus war te koop en voor hoeveel :?:

lijken me best leuke radio'tjes
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 03 nov 2006, 02:39

Plus minus 270 dollar en zelf even uit amerika halen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Arthur » 03 nov 2006, 16:52

Thijs schreef:Plus minus 270 dollar en zelf even uit amerika halen.


Kijk das het nadeel dus.
Die prijs valt nog wel mee, zolang je bij binnenkomst in NL de douane maar niet tegenkomt, anders komt er nog eens belasting bij.
En!!!! is die daar al gemidificeerd dan, doorgaans is alles daar terug gebracht naar 40 kanalen.

Maar wellicht een tip voor as ik er weer eens op vakantie ga!
Arthur
 

Vorige

Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 164 gasten