geen zend en ontvangst

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

geen zend en ontvangst

Berichtdoor Johanh2o » 02 okt 2006, 00:16

hallo allemaal,

ik ben sinds 2 weken weer actief met vossen nou heb ik me alan 48+ weer eens onder het stof vandaan gehaald en in de auto geschroefd en wat gebeurt er ik kan niet zenden en ontvangen :(:(:(

nou enig gerommel met het bakkie doet die het nou wou ik vandaag gaan vossen en werkt die weer niet uit frustratie klap op de bak gegeven en ik kan weer zenden en ontvangen .

volgens mij is deze methode niet helemaal lekker voor je bak dus bij deze roep ik jullie hulp in weet iemand wat het kan zijn ?

het ene moment geen zend signaal en ontvangst en ander moment is het er in eens .

hoop dat iemand me uit de brand kan helpen ik wil graag blijven vossen met deze bak hij is na 1 jaar in de doos gegaan en 5 jaar later eruit gehaald en dan dit ::(

groetjes johan en marijke sassenheim
Johanh2o
 

Berichtdoor Arthur » 02 okt 2006, 17:37

stof kan een vervelende oorzaak zijn, maar het kan ook een draadbreuk zijn in de mic.
Check eerst alle draden (mic, en stroom etc).
Kan ook (afhankelijk hoe je hem ingebouwd hebt) kortsluiting met je chassis zijn, vinden ze vaak ook niet zo lekker.
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 03 okt 2006, 00:39

Ik was er net getuigen van dat Bas (Zozvos) hem mee nam om hem na te kijken.
Laat ons even horen of het goed gekomen is.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 03 okt 2006, 17:55

vrijdag weet ik meer wel spannend :D

hoop dat hij er nog wat aan kan doen ,maar heb al weer reserver bak geregeld dus zeker weer vossen van het weekend
Johanh2o
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 154 gasten