[Lincoln] Vermogen terug regelen

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

[Lincoln] Vermogen terug regelen

Berichtdoor Bimmer » 17 jan 2007, 23:47

Kan iemand mij vertellen wat het nummer van de potmeter is welke dient voor het afregelen van het vermogen? Ik weet dat er AM power naast moet staan maar ben nog niet geheel zeker.

Waarom TERUG regelen? behoud van liniair...
Bimmer
 

Berichtdoor NL1ZZE » 18 jan 2007, 20:57

Voorop die bak zit een potmeter: RF power?

is dat niet wat?
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Berichtdoor Bimmer » 19 jan 2007, 00:09

Inderdaad, maar aangezien ik de Lincoln in de auto ga gebruiken en je weleens (per ongeluk) het verkeerde knopje verdraait in het donker wil ik niet dat hij mijn lini met 10W gaat insturen. Daarom wil ik deze terugzetten naar zo'n watje of 5...
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 19 jan 2007, 03:46

Inderdaad, maar aangezien ik de Lincoln in de auto ga gebruiken en je weleens (per ongeluk) het verkeerde knopje verdraait in het donker wil ik niet dat hij mijn lini met 10W gaat insturen.


Wat voor een linear is het geworden Bimmer?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 19 jan 2007, 10:46

Momenteel (nog) maar een kleintje... kl200... totdat ik eruit ben welke andere ik wil hebben, dan mag het vermogen weer naar 10w van de Lincoln
Bimmer
 

Berichtdoor Arthur » 19 jan 2007, 18:17

ik zou zeggen effe doorsparen voor een 10 watt instuurbare linear of voor 40 euries een 747 nemen, maar IIG niet in de bak spitten, eeuwig zonde!!!!
Arthur
 

Re:

Berichtdoor erik_ark » 19 jan 2007, 18:57

Arthur schreef:ik zou zeggen effe doorsparen voor een 10 watt instuurbare linear of voor 40 euries een 747 nemen, maar IIG niet in de bak spitten, eeuwig zonde!!!!


Dat ben ik helemaal met je eens Arthur. Wilde datzelfde vanmiddag al antwoorden, maar had geen tijd :wink: .
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Berichtdoor Arthur » 20 jan 2007, 18:14

want Bimmer, je vermogen terug draaien is 1, maar alle filters etc en breedbandiheid die er op staan afgesteld moet je dan ook doen!!!

Wil je toch gaan draaien in een Lincoln staat idd bij de potmeter waar ie voor is!

(wellicht te koop: Lincoln zonder eindtrap die werkt?) LOL
Arthur
 

Berichtdoor Bimmer » 20 jan 2007, 20:17

Dan laat ik hem vooralsnog maar hoe hij is... Het is er een van de laatste lichting denk ik, want hij heeft een vlindertor...

Dan maar de KL500 aanschaffen binnenkort... 8)
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Arthur » 21 jan 2007, 00:20

Bimmer schreef:Dan laat ik hem vooralsnog maar hoe hij is... Het is er een van de laatste lichting denk ik, want hij heeft een vlindertor...

Dan maar de KL500 aanschaffen binnenkort... 8)


Maar misschien hele domme vraag van mij, maar wat moet je in vredesnaam met zoveel vermogen (kl500) in je auto??
Ik lul vanuit de vrachtwagen met standaard 4 watt rustig vanaf Amsterdam naar huis toe (30km), dus een beetje gerekend heb ik als thuis een mobiel station zou zijn max zo'n 50-75 watt nodig om fatsoenlijk te kunnen lullen.

Zou bovendien gaan voor eentje van CTE ipv de RM
Arthur
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 186 gasten