vakantie en 27 mc

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

vakantie en 27 mc

Berichtdoor Johanh2o » 13 aug 2007, 00:08

hallo allemaal ,

ik ben net terug van een vakantie uit het altijd mooie maastricht,

daar ga ik jullie nu wat van vertellen .(ook al vinden jullie het niet leuk :lol: )

ik en mijn vriendin hebben dinsdagochtend de auto vol geladen zodat we om twaalf uur richting het zonnige zuiden
konden vertrekken.

voor vertrek nog even alle antenne's nageken of de swrs nog goed waren en zekeringen mee voor het geval dat ,na ongeveer een half uur
hadden we al dit op de borden :

Afbeelding


argggggg 80 km dat betekent meestal file gelukkig viel dit mee.


een goed kwartier later op de snelweg a16 zit ik gezellig te kletsen met mijn vriendin word er in eens getoeterd op de 2 baan ,

en die man zit te zwaaien en naar boven te wijzen ik denk wat moet die zot van mij ??? me vriendin zei kijk er zitten allemaal

kleine telefoon antenne's op het dak wij snel foto maken :

(weet iemand eigenlijk wat het is dopler ofzo ??)

Afbeelding

nou eenmaal aangekomen in maastricht bij vrienden het hele verhaal verteld zegt die man ik weet hier ook nog wel een paar zaakjes te zitten
waarop mijn vriendin zuchte. :lol: :lol:

ik en die man de volgende ochtend in de auto op weg naar een paar winkels we starten in berg en terblijt waar haje communicatie zit
leuke winkel leuke prijzen kleine opsomming:

kl500 = 300 euro :?
president herbert = 119 euro :lol:
alan au 25 luidspreker = 7,50 :shock:

nou heb ik daar alleen maar de speaker gekocht :lol: want ik wist dat er bij dile 13 euro voor gevraagd werd

Afbeelding

ik blij in de auto ik had een speaker toen moesten we nog door rijden naar een groothandel wat de regenboog heette (plaats weet ik effe niet meer)

bij de balie begon die kennis van mij in het maastrichts te brallen tegen die verkoper (verstond er geen zak van )

het kwam er op neer hij had een bakkie liggen en een kruismeter
en die mocht ik hebben voor 20 euro :shock:
ik keek om me heen en zag ook nog een antenne staan in de vitrine waarvan ik wist dat iemand op forum er problemen mee had , dus ik zeg tegen die beste man

wil wel die antenne erbij en dat alles voor 30 euro denk daar trapt

die nooit in en hij vraagt wil je pinnen of contant betalen ik gelijk afgerekend en naar buiten gelopen.

buiten alles effe getest in de auto en wat denk je het werkt nog ook .

Afbeelding

zoals je ziet word alles goed bewaakt door mijn katten :lol:

toen nog even in belgie geweest om te vragen wat een kl500 mobiele liniear kost vraagt die man aan de toon bank of we sirieus waren
:lol: hij had ze niet :(

nou dit was mijn 27mc gebeuren op vakantie hoop dat jullie ook nog wat mee hebben gemaakt !
Johanh2o
 

Berichtdoor NL1ZZE » 23 aug 2007, 21:24

hehe das geen geld inderdaad :)

maar die antennes op die auto zijn volgens mij voor in de Gigahertz.. dacht eerst 2,4 Gig (wifi) antenne's maar ze lijken nog iets kleiner..

waarschijnlijk ook een radio freak ;)
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 118 gasten